به گزارش بازرگانی سلیمانی؛ “ازکی” یک پلتفرم برای دریافت فوری وام و اعتبار خرید آنلاین است. به دلیل آسان بودن شرایط دریافت وام و همچنین طرح‌های متنوع در نظر گرفته شده، “ازکی” در بین اکثر افراد محبوبیت بالایی دارد. به طور مثال شما برای دریافت وام به ضامن نیاز ندارید و می‌توانید تنها با ارائه یک برگ چک به نام خودتان، اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کنید. البته بسیاری از کاربران حین ثبت نام و دریافت وام از این پلتفرم دچار سردرگمی می‌شوند. در ادامه به طور گام به گام، نحوه خرید قسطی با ازکی وام را توضیح داده ایم.

ازکی وام چیست؟

ازکی‌وام یک مسیر آسان برای دریافت اعتبار خرید است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ با ارائه‌ی خدمات مالی و اعتباری آغاز کرده است. از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به داشتن طرح‌های متنوع برای ارائه‌‌ی اعتبار خرید اشاره کرد. یعنی شما این امکان را دارید که با توجه به شرایط خودتان و مقایسه‌ی طرح‌های متنوع به سمت انتخاب دریافت ازکی وام بروید.

دریافت اعتبار و خرید اقساطی بدون ضامن ازکی وام به سرعت انجام می‌شود و شما بعد از دریافت اعتبار خود هر طور می‌توانید همه‌ی اعتبارتان را برای خرید یک کالا استفاده کنید یا چند نوع کالا بخرید.

مدارک لازم برای دریافت ازکی وام

  • تصویر کارت ملی
  • تصویر شناسنامه
  • تصویر یک برگ چک صیادی که به عنوان ضمانت ارائه می‌شود.‌ لازم نیست مبلغی روی چک نوشته باشید، تصویر یک چک سفید برای انجام استعلام کافی است. البته باید چک صیادی به نام خودتان باشد.

سرویس اعتباری

مراحل دریافت ازکی وام

مرحله اول: ثبت نام و ورود به حساب

وارد سامانه ازکی وام بشوید و با درج شماره موبایل‌تان ثبت‌نام کنید. با ورود به حساب خودتان باید میزان اعتبار و تعداد اقساط را انتخاب کنید‌. بعد از انتخاب اعتبار نیاز است فرم‌های اطلاعات هویتی را تکمیل کنید.

مرحله دوم: اعتبار‌سنجی

این مرحله سابقه‌ی فعالیت بانکی شما مورد بررسی قرار می‌گیرد.‌ لازم است شماره موبایلی که به نام خودتان است وارد کنید. لازم به ذکر است مؤسسه مشاور رتبه‌بندی ایران مبلغ ۱۰ هزار تومان برای انجام اعتبارسنجی دریافت می‌کند.

مرحله سوم: بارگذاری مدارک

بعد از این که نتیجه‌ی اعتبار سنجی مشخص شد اگر اقساط یا چک معوقه نداشته باشید، می‌توانید مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید.

مرحله چهارم: تحویل مدارک و امضای قرارداد

کارشناسان در سامانه ازکی وام مدارک شما را بررسی خواهند کرد و در صورت تایید ادامه‌ی این روند را از طریق تماس تلفنی یا پیامک اطلاع می‌دهند. در این مرحله باید چک را مطابق با توضیحات ارائه شده، تکمیل و زمان و مکان مراجعه‌‌ی نماینده‌ی سامانه را انتخاب کنید. بعد از این با مراجعه‌ی نماینده نیاز است شما قرارداد را امضا کنید و چک را تحویل دهید.

مرحله پنجم: خرید اعتباری

در آخر با تایید نهایی، اعتبار درخواستی به حساب شما اضافه می‌شود. به این ترتیب در زمان خرید از فروشگا‌ه‌های همکار و در بخش پرداخت می‌توانید درگاه خرید اقساطی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که زمان شروع پرداختمبالغ اقساط شما بر اساس طرحی که انتخاب کرده‌اید، انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *