به گزارش بازرگانی سلیمانی؛ شرکت اروین انبردست‌های برقی چند‌کاره ۷ در ۱ جدید Vise-Grip مدل IWHT84002 را به بازار عرضه کرده است. انبردست‌های برقی جدید اروین  Vise-Grip با قابلیت‌های متنوع، به کاربران این امکان را می‌دهند تا با استفاده از یک ابزار، چندین کار انجام دهند.

انبردست‌های برقی جدید اروین Vise-Grip دارای سیم لخت‌کن، سیم‌بُر خمیده، سیم‌پیچ، فک انبردست، حلقه‌ساز، ریمر شیاردار و سوراخ های برش پیچ‌های ماشینی هستند. این ابزار قادر به لخت کردن سیم‌های افشان با نمره ۱۲ تا ۲۲ AWG و سیم‌های مفتول با نمره ۱۰ تا ۲۰ AWG است. فک‌های خمیده آن، در مقایسه با سیم‌بُرهای تیغه صاف، برش سیم‌ها و کابل‌های بزرگ‌تر را آسان‌تر می‌کنند.

این انبرها دارای مکانیزم فنری با حالت ذخیره‌سازی و دسته‌های دو‌گانه‌ای ۳ شات هستند که برای راحتی و کنترل کاربر طراحی شده‌اند. سیم‌لخت‌کن‌های این انبردست را کاربردی و طراحی آن‌‌‌ها راضی کننده است. فک‌های گیرنده نیز ویژگی خوبی هستند که می‌توانند در برخی موارد مفید باشند.

افراد معمولاً ابزارهای تک‌کاره را ترجیح می‌دهند، اما پروژه‌ها و کارهای زیادی وجود دارند که در آن‌ها یک ابزار چندکاره می‌تواند بسیار راحت‌تر باشد. مطمئناً، Irwin Vise-Grip راه درازی را طی کرده است و نسبت به ابزارهای مناسب کارهای برقی چند‌کاره‌ قدیمی بسیار بهتر و پیشرفته‌تر است.

انبرهای برقی ۷ در ۱ در کنار  Irwin Vise-Grip PowerSlot جدید، انبرهای سیم‌چین ۸ اینچی و انبرهای خطی ۹.۵ اینچی، عرضه می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *