به گزارش بازرگانی سلیمانی؛ شرکت SKIL که به عنوان برند تخصصی شرکت FLEX در زمینه تولید ابزارهای برقی خودسازها (DIYs) شناخته می‌شود، به تازگی مدل‌های جدیدی از جعبه‌ابزارهای ماژولار خود را روانه بازار کرده است. البته در حال حاضر این محصولات تنها از طریق فروشگاه‌های فیزیکی Sam’s Club و Costco و به صورت باندل‌های ترکیبی عرضه می‌شوند و برنامه‌ای برای فروش گسترده آنها در فروشگاه‌های تخصصی و خرده‌فروشی‌های محلی وجود ندارد.

البته این نوع فروش انحصاری تنها در محصولات برند SKIL دیده نمی‌شود و به عنوان مثال مجموعه ۳تایی جعبه‌ابزارهای ماژولار شرکت Black & Decker به شکل انحصاری در فروشگاه آمازون و با قیمت ۱۲۱ دلار به فروش می‌رسد.

محصولات جدید شرکت SKIL شامل یک مجموعه ۴تکه متشکل از جعبه‌ابزار چرخ‌دار، جعبه‌ابزار چمدانی و دو عدد ارگانایزر است که با قیمت ۸۰ دلار به فروش می‌رسد. محصول دیگر این شرکت یک کیت ۳تکه شامل جعبه‌ابزار چرخ‌دار، جعبه‌ابزار بزرگ و جعبه‌ابزار چمدانی کوچک است که با قیمت ۱۴۹ دلار در فروشگاه‌های Costco عرضه می‌شود. این محصول از نظر طراحی و ساختار فیزیکی تا حد زیادی به جعبه‌ابزارهای سری MasterForce برند Menard شباهت دارد اما با این تفاوت که جعبه‌ابزار Menard با قیمت ۱۴۰ دلار، انتخاب ارزان‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از جمله امکانات موجود در جعبه‌ابزارهای جدید شرکت SKIL می‌توان به قابلیت اتصال باکس‌های لوازم جانبی بر روی آنها اشاره کرد که در نوع خود باعث راحتی بیشتر در حمل و جابجایی ابزارهای مختلف می‌شود که از مهمترین آنها می‌توان به مجموعه ۱۵تایی انواع بیت و مته‌ با پایه‌های شش‌گوش اشاره کرد که به تازگی روانه بازار شده و نمونه نسبتا جدیدی محسوب می‌شود.

یکی از نکات قابل توجه در خصوص جعبه‌ابزارهای شرکت SKIL آن است که این شرکت هیچگونه نام خاصی برای آنها در نظر نگرفته و برخلاف محصولاتی مانند سری StackPack شرکت FLEX، آنها را در دسته لوازم جانبی قرار داده و از عناوین عمومی مانند جعبه‌ابزار سیار یا ارگانایزر ۴ طبقه استفاده کرده است.

به هر حال باید توجه داشت که بازار جعبه‌ابزارهای ماژولار به مرز اشباع رسیده و برخی از خرده‌فروشان و مراکز فروش آنلاین، فضای کافی برای عرضه کلیه مدل‌های ارائه‌شده از سوی برندهای مختلف را ندارند و بسیاری از مدل‌ها از لیست موجودی آنها خارج شده‌اند‌. بنابراین باید دید که آیا محصولات جدید شرکت SKIL توانایی رقابت و سهم‌گیری در بازار جعبه‌ابزارهای ماژولار را خواهند داشت یا خیر.

همچنین با توجه به کاهش ۳۰.۹درصدی درآمدهای شرکت Chervon به عنوان صاحب برندهای FLEX ،SKIL و EGO باید دید که آیا استفاده از سیستم عمده‌فروشی می‌تواند تاثیری در حجم درآمدهای شرکت Chervon داشته باشد که البته نتیجه این موضوع تنها در یک بازه زمانی بلندمدت مشخص خواهد شد.

منبع:  toolguyd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *