به گزارش بازرگانی سلیمانی؛ شرکت بوش  کارواشی بنام فونتوس (Fontus) را روانه بازار کرده است. یک کارواش همراه که مناسب انجام کارهای نظافتی کم یا متوسط در منزل و یا در سفر است. ابزاری سیار و قابل حمل که کافی است که قبل از استفاده، از شارژ کامل باطری و پر بودن مخزن آب آن مطمئن شوید تا دیگر نیازی به شیر آب و همچنین پریز برق نداشته باشید.

فونتوس یک کارواش پرفشار نیست، اما کارایی کافی برای انجام یک سری از کارهای نظافتی را دارد و این بخاطر وجود یک مخزن آب ۱۵ لیتری در این ابزار است که این حجم آب به عنوان مثال برای پاک کردن ۳ دوچرخه گل آلود کافی است و در ضمن با باطری پر، حداکثر تا ۶۰ دقیقه می تواند کار کند.

با داشتن اسپری ۴ حالته، قدرت فشار ۳ حالته و فرچه قابل اتصال، ابزاری بسیار منعطف و همه کاره بوده و براحتی برای انواع کارها قابل تنظیم می باشد.

 

 

اما این کارواش همراه چقدر می تواند کمک شما باشد؟

تعطیلات آخر هر هفته زمان مناسبی برای سفر به خارج از شهر و گشت و گذار در طبیعت است. بر پا کردن چادر جهت استراحت به دور از شلوغی شهر برای هر کسی لذت بخش است، اما دوری از شهر یعنی دوری از برق و حتی آب. پس اگر این کارواش را با باطری پر و مخزن آب پر به همراه داشته باشید، در نظافت کاری ها بسیار مشکل گشا خواهد بود. همینطور در تفریحات فضای باز نظیر دوچرخه سواری در جنگل و کوهستان و سایر ورزش ها با وجود این وسیله دیگر گل و لای و گرد وخاک را به منزل خود نخواهید برد.

در پایان یک روز گردش با کودکان با کالسکه، اسکوتر و وسایل ورزشی تفریحی دیگر، چقدر آلودگی و کثیفی به وارد خودرو شما می شود؟ با شستن همه این اسباب ها، دیگر مجبور به نظافت داخل خودرو نخواهید بود.

 

 

بچه ها از بازی در فضای باز لذت می برند و اسباب بازی های فضای باز، این لذت را صد چندان می کند. تمیز بودن این وسایل، بچه ها را به بازی بیشتر ترغیب می کند.

اما استفاده رایج کارواش شستشوی خودرو و موتور سیکلت است. پس اگر به برق و شلنگ آب دسترسی نداشتید، با اسپری ۵۰ درجه، ناحیه های وسیع تر را می توانید بشویید و با استفاده از فرچه همراه، قادر به جدا کردن لکه های سفت از وسیله نقلیه خود خواهید بود.

 

ویژگی های دیگر کارواش همراه بوش

*براحتی و بسرعت مونتاژ و آماده کار می شود.

*دسته آن تلسکوپی بوده و قابلیت افزایش طول دارد.

*چرخ های آن مستحکم است.

*دارای فضا برای ذخیره کلیه لوازم جانبی، شلنگ و کابل ها

*اتصال قطعات ساده و سریع انجام می شود.

*دارای مکان ایمن برای قرار دادن تفنگ آب پاش.

*با فقط یک باطری شارژی ۱۸ ولتی بوش کار می کند.

*دارای کنترل هوشمند انرژی برای هر انجام هر پروژه نظافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *