به گزارش بازرگانی سلیمانی؛ اگر شما هم برای خرید ابزار برقی به بازار مراجعه کرده باشید، متوجه تفاوت قیمت‌ها خواهید شد. معمولاً این تفاوت قیمت به دلیل محل ساخت ابزار است. تولید ابزارهای برقی معمولاً هزینه‌های زیادی را روی دست تولیدکنندگان خارجی قرار می‌دهد. ازاین‌رو بسیاری از برندها و شرکت‌های بین‌المللی محصولات خودشان را در کشور چین تولید می‌کنند.

ازاین‌رو چین به‌صورت کامل، بازار ابزارهای برقی جهان را در تصرف خود درآورده است. اما آیا می‌دانید که کدام برندها در چین تولید می‌شوند؟ اصلاً لیست تولیدکنندگان چینی ابزارهای برقی چیست؟

 

چین؛ بزرگ‌ترین تولیدکننده ابزارهای برقی

طبق آخرین آمارهای جهانی، انتظار می‌رود که تقاضا برای خرید ابزارهای برقی از سال ۲۰۱۸ تا به امروز چیزی در حدود ۵ درصد افزایش پیدا کرده و به رقمی نزدیک به ۳۳ میلیارد دلار برسد. چین به‌عنوان بزرگ‌ترین پایگاه تولید ابزارهای برقی در جهان شناخته می‌شود که چیزی در حدود ۸۰ درصد از ابزارهای برقی را تولید و به سراسر جهان انتقال می‌دهد. بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چینی در شهرهای جیانگ سو، ژجیانگ و شانگهای مستقر شده‌اند.

کارگران و کارمندان چینی سالیانه میلیون‌ها ابزار برقی مختلف را در سایت‌های صنعتی خود تولید کرده و به سراسر دنیا ارسال می‌کنند. اکثر قریب به‌اتفاق این ابزارهای برقی برای مصارف حرفه‌ای مانند ساخت‌وساز ساختمان‌ها، تونل‌ها، پل‌ها، آسمان‌خراش‌ها و… تولید می‌شوند.

جالب آن است که با آن که مردم به‌شدت به محصولات ساخت چین بی‌اعتماد هستند، اما باز هم بخش قابل‌توجهی از ابزارها در این کشور تولید می‌شوند. اما آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که کدام برندها در چین تولید می‌شوند؟

 

 

برندهای ابزارآلات برقی که در چین تولید می‌شوند

امروزه شرکت‌های بین‌المللی و ایرانی زیادی محصولات برقی مانند دریل شارژی، مینی فرز، سنگ فرز و… را در کشور چین تولید می‌کنند. این امر به دلیل هزینه‌های پایین تولید ابزارهای برقی در این کشور بوده؛ اما به قیمت کاهش کیفیت به اتمام خواهد رسید. بااین‌وجود، برندهای بین‌المللی جهت کاهش کیفیت محصولات خود، اقداماتی را صورت می‌دهند تا تولید محصولات آن‌ها در کشور چین، در نهایت منجر به افت کیفیت محصولات آن‌ها نشود. از جمله می‌توان به بخشیدن لیسانس، نظارت مستقیم، ارسال دستگاه‌ها و ابزارهای پیشرفته و… اشاره کرد. بااین‌وجود، بخش قابل‌توجهی از ابزارهای برقی برندهایی که نام آن‌ها را شنیده‌اید در چین تولید می‌شوند. از جمله این برندها می‌توان به برند رونیکس، برند آروا، برند ماکیتا، برند نووا، برند آیرون مکس، برند کرون و برند هیوندای اشاره کرد.

 

معرفی بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان ابزارهای برقی چین

شرکت FIXTEC

شرکت FIXTEC یک تولیدکننده معروف ابزار برق صنعتی و لوازم جانبی چینی است. از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۱۴، FIXTEC به ارائه ابزارهای برقی باکیفیت بالا و مقرون‌به‌صرفه ادامه داده است. تخصص آن‌ها یافتن توزیع‌کنندگان و شرکای محلی است تا به بازاریابی جهانی کمک کند.  FIXTEC به دلیل ارائه خدمات عالی به مشتریان خود شناخته شده است.

 

شرکت CHERVON

شرکت CHERVON، دومین عضو در لیست تأمین‌کنندگان چینی ابزارهای برقی، در سال ۱۹۹۳ در نانجینگ چین تأسیس شد و کار خود را به‌عنوان تولیدکننده ابزار برقی آغاز کرد. CHERVON به دلیل پیگیری مداوم کیفیت و کارایی و سرمایه‌گذاری‌های عظیم در منابع، امکانات، فرایندهای پیچیده و ساخت قطعات حیاتی، یکی از تأمین‌کنندگان صنعتی چینی پیشرو در تجارت ابزار قدرت در سراسر جهان است. تجارت ابزار برقی CHERVON تخصص، مهارت‌ها و منابعی را به دست آورد که برای رشد و پیشرفت سایر بخش‌های شرکت حیاتی است.

 

شرکت HiKOKI

شرکت HiKOKI Power Tools در اواخر سال ۲۰۱۸ تاسیس شد تا شیوه استفاده از ابزارهای برقی را در جهان متحول کند.  HiKOKI یک شرکت با سابقه، موج بعدی نوآوری Power Tool را به بازار معرفی می کند. HiKOKI در تلاش است تا با فراتر رفتن از مرزهای طراحی خلاقانه و ارائه فناوری ابزار برقی برنده جوایز بزرگ شده و بزرگترین ارائه دهنده خدمات ابزار برقی در جهان باشد.

 

شرکت KSEIBI

بیش از ده سال است که KSEIBI ابزارهای دستی و برقی باکیفیت را به صنعت تجارت عرضه می‌کند. آنها در سراسر جهان به مصرف‌کنندگان خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند، با برخی از شعبات مستقر در ژاپن، ایالات متحده، کانادا و آرژانتین این برند یکی از برترین تولیدکنندگان ابزار برقی چینی به شمار می‌رود. فهرست مشتریان بالقوه آنها نیز در حال گسترش است. این شرکت طیف گسترده‌ای از بازرسی‌ها و مدیریت علمی را در طول فرایند تولید و قبل از حمل‌ونقل انجام می‌دهد.

 

شرکت EBIC

شرکت EBIC Tools Limited، مستقر در نانجینگ، جیانگ سو، همیشه درحال‌توسعه و ارائه ابزارهای برقی جدید است. آنها مته، مته چکشی، اره رومیزی، چکش‌برقی، اره مویی، سنباده، آسیاب زاویه‌ای، مته شارژی و ابزارهای دیگر را می‌فروشند. EBIC به‌عنوان عضوی از این لیست از تأمین‌کنندگان ابزارهای برقی چینی، ابزارهای مختلفی را به مشتریان در سراسر جهان می‌فروشد. ازآنجایی‌که کیفیت برای آن‌ها بسیار مهم است، اطمینان حاصل می‌کنند که تمام ابزارهای خود مطابق با استانداردهای بین‌المللی ایمنی هستند.

 

شرکت Jiangsu Jie Jie Tools Co., Ltd

جی جی تولز ابزارآلات برقی و دستی مختلفی تولید می‌کند. آنها یک بخش کنترل کیفیت دقیق دارند که هر مرحله از طراحی تا ساخت، را بازرسی می‌کند. بسیاری از ابزارهای آنها مطابق با طیف وسیعی از استانداردهای بین‌المللی ساخته می‌شوند

 

 

شرکت KANGTON

این شرکت ابزار در ۱۲ سال گذشته یکی از تأمین‌کنندگان ابزار برق صنعتی چین بوده است. دسته‌بندی محصولات اصلی Kangton Industry Inc شامل ابزارهای برقی، ابزار باغبانی و تجهیزات سرویس خودرو است. Kangton شرکت پشت سر DULUX، OBI، OZITO و VARO، در میان سایر برندهای اعتبار و شهرت بیشتری دارد. گواهینامه‌های CE، GS، EMC، ROHS و ETL روی بسیاری از ابزارهای تولید شده توسط این شرکت دیده می‌شود. در طول تولید و قبل از تحویل، این شرکت از کنترل کیفیت و کنترل کیفیت دقیق استفاده می‌کند.

 

شرکت HAMMBO

برند HAMMBO Power Tools یک شرکت معتبر ابزار سخت‌افزاری است. آنها محصولات را در سرتاسر جهان تولید، پردازش، مونتاژ و به فروش می‌رسانند. این شرکت که در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد، دارای بیش از ۶۰۰ نفر و یک سیستم مدیریت پیچیده است. از جمله محصولات عمده آنها می‌توان به اره‌های مدور، مته ضربه‌ای، پولیش‌های برقی، آسیاب‌های زاویه‌ای، چکش‌های جک، چکش‌های چرخشی، چکش‌های شکن اشاره کرد.

 

شرکت ROYCE

ROYCE  بیش از ۲۲ سال است که در تجارت است و یکی از تأمین‌کنندگان حرفه‌ای ابزار قدرت یک‌مرحله‌ای در چین است. ROYCE شرکتی است که انواع ابزار و لوازم جانبی مانند ابزار برقی، ابزار باغبانی، تجهیزات جوشکاری، پمپ آب و سایر موارد مرتبط را به فروش می‌رساند. ساخت‌وساز، روشنایی، ساخت‌وساز، و چوب‌بری تنها تعدادی از صنایعی هستند که محصولات ROYCE در آنها یافت می‌شود. بازارهای اصلی رویس شامل اروپای شرقی و غربی، آسیای جنوب شرقی، آمریکای شمالی و جنوبی و خاورمیانه است.

 

همان‌طور که مشاهده کردید، تنوع بسیار بالای تولیدکنندگان ابزارهای برقی در چین و همچنین پایین‌بودن هزینه‌های تولید، موجب شده تا برندهای بسیار زیادی محصولات خودشان را در کشور چین تولید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *