به گزارش بازرگانی سلیمانی به نقل از toolcraze؛ شرکت گرین‌ وُرکس از دو ابزار جدید ۸۰ ولتی خود با نام‌های دستگاه چمن‌زنی براشلس نسل سوم ۱۷ اینچی و چمن‌زن خودکششی ۲۲ اینچی رونمایی کرده است.

این در حالی است که درگذشته محصولات چمن‌زن دیگری به بازار معرفی شده‌اند، اما این نسل از چمن‌زن‌ها به نوبه خود نوعی انقلاب به شمار می‌روند.

دستگاه چمن‌زن براشلس نسل سوم ۱۷ اینچی

دستگاه چمن‌زن رشته‌ای ۱۷ اینچی براشلس است که نسل سوم این مدل از محصولات گرین‌ورکس هست و در حال حاضر به فروش می‌رسد. موتور براشلس این دستگاه باعث شده است تا عرض‌برش آن به ۱۷ اینچ با خط دوگانه برسد. گرین‌ورکس ادعا می‌کند عملکرد این مدل مشابه تریمرهای بنزینی ۳۰ سی‌سی هست.

این دستگاه چمن‌زن مجهز به یک هد تریمر به نام “Load N’ Go” است که می‌تواند در عرض ۶۰ ثانیه قرقره را دوباره پر کند.

اصلی‌ترین مزایای یک دستگاه چمن‌زن شارژی این است که دیگر دردسرهای مربوط به بنزین مانند تهیه سوخت، روغن، شمع جرقه، دود، نگهداری از موتور بنزینی، سروصدای زیاد موتور بنزینی را ندارید و از مزایای راه‌اندازی آسان با دکمه و استارت بدون زحمت در ابزارهای شارژی بهره‌مند می‌شوید.

دیگر خبری از کشیدن طناب برای روشن‌کردن دستگاه نیست. این چمن‌زن دارای یک کلید کنترل دو‌سرعته با ماشه تنظیم سرعت است. این دستگاه همراه با یک باتری ۸۰ ولتی ۲ آمپرساعتی و شارژر عرضه می‌شود.

همچنین یک‌بند دوشی برای مدیریت وزن دستگاه و کاهش خستگی دست در نظر گرفته شده است. بسته‌بندی این محصول شامل ۱۵ قرقره نخ از پیش بریده شده است.

چمن‌زن خودکششی ۸۰ ولتی

همان‌طور که گرین‌ورکس گفته بود یک چمن‌زن خودکششی ۸۰ ولتی جدید با عرض‌برش ۲۲ اینچ به بازار عرضه شود. اطلاعات زیادی در مورد این مدل ذکر نشده است، جز اینکه یک چمن‌زن خودکششی با عرض‌برش ۲۲ اینچ است و به‌صورت یک ست با یک باتری ۸۰ ولتی ۴ آمپرساعتی و شارژر سریع ۴ آمپر عرضه می‌شود.

این چمن‌زن قادر است تا با یکبار شارژ، مساحتی تا ۳/۴ جریب را با زمان کارکرد حدود ۶۰ دقیقه برش دهد. عرضه این محصول از تاریخ ۲۵ آوریل آغاز شده و در فروشگاه‌ها نیز در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *